Carles Puigdemont, president de la Generalitat de Catalunya, i Jordi Baiget, conseller d’Empresa i Coneixement, han estat els primers testimonis de la presentació de la imatge corporativa de la Federació Empresarial del Gran Penedès.
En la posada en escena de l’esdeveniment empresarial més important del Gran Penedès, la FEGP ha reconegut fins a 18 empreses per la feina ben feta.
La primera Nit de la FEGP ha aplegat fins a 600 comensals, representants d’empreses i institucions de l’Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf.
Palmarès dels Premis FEGP 2017
Gran Premi FEGP • Empresa de l’Any 2017 al Gran Penedès
La Granja Foods • Olèrdola
Premi FEGP 2017 en l’àmbit de la Innovació
Descoberta • Banyeres del Penedès
Premi FEGP 2017 en l’àmbit de la Innovació
Instatec • Vilafranca del Penedès
Premi FEGP 2017 en l’àmbit de la Comunicació
Patates Piqué • Vilanova i la Geltrú
Premi FEGP 2017 en l’àmbit del Compromís Social
Formació i Treball, Fundació Privada • Vilanova i la Geltrú
Premi FEGP 2017 en l’àmbit de Cultura d’Empresa
Manel Rueda Bordón • Olivé Rueda • Vilanova i la Geltrú
Premi FEGP 2017 a la Iniciativa de Nova Creació
La Balança • Vilafranca del Penedès
Premi FEGP 2017 a la promoció de l’Enoturisme en l’àmbit de la sostenibilitat
La Carretera del Vi • Penedès Garraf
Premi FEGP 2017 en l’àmbit de l’Enoturisme
Albet i Noya • Sant Pau d’Ordal
Premi FEGP 2017 en l’àmbit de la Internacionalització
Bardinet • Gelida
Premi FEGP 2017 en l’àmbit del Medi Ambient
Ramaderia Farràs • Sant Llorenç d’Hortons
Premi FEGP 2017 al Comerç més dinàmic
Autocam • Vilafranca del Penedès
Premi FEGP 2017 al Servei més dinàmic
Serveis Mèdics Penedès • Vilafranca del Penedès
Premis FEGP 2017 a la Prevenció de Riscos
• Accidentabilitat 0 Cafès Novell
• Millor iniciativa preventiva Dekra Empleo ETT
• Millor evolució preventiva Cevipe
Premi Jove Emprenedor 2017, a proposta del col·lectiu Joves d’Empresa
Xavier Laffitte Fontana • Constructora MX10 • Vilanova i la Geltrú
Premi Dona Estela Emprenedora 2017, a proposta del col·lectiu Dones d’Empresa
Amb el patrocini exclusiu de l’Hotel Estela Barcelona
Maria Esteban • Metre Quadrat • Sant Sadurní d’Anoia
Amb motiu del seu 25è aniversari Codmar
• Escola d’Hostaleria de l’Institut Joan R. Benaprès de Sitges • Hotel Melià Sitges • Instal·lacions Requejo • Jocs Recreatius del Penedès • Mercè Pastissers • Servihostel ETT • TankFoods
Amb motiu del seu 50è aniversari Cales de Pachs • Construccions F. Munné
Amb motiu del seu 75è aniversari
Bodegues Pinord
La Nit de l’Empresa ha comptat amb el suport de BMW Motor Munich, CaixaBank, Coral Transports & Stocks, Mútua Penedès, Redman, i Sage com a spònsors star; Autolica • Mercedes Benz en tant que sponsor mapping.
En la categoria Comet; Banc Sabadell, Construccions F. Munné, Dekra i Remm Guitart i com a sponsors Planet les marques que hi donen suport són Ambumèdic, Auren, Bodegas Pinord, Cevipe, Constructora MX-10, Endutex, Finca Mas Solers, Hotel Estela Barcelona, Ise Effects, Olivé Rueda, Pellisa Ràfols, Prysmian, Richmond, Synergie, SIA Biosca, Telemàtic • Wolters Kluwer, Vallformosa, i Mas Roquer • Vilanova Park. També comptarà amb la col•laboració de Electricitat Güell, l’Escola d’Hostaleria de l’Institut Joan R. Benaprès de Sitges, La Carretera del Vi i Mercè Pastissers.