• Nosaltres
    • Benvinguda del President de Foment
    • Benvinguda de la Presidenta de Fepime
    • Entrevista al responsable de l’Àrea de Negoci de Foment
  • Actualitat
    • Socis
    • Organitzacions
    • Opinió
  • Marketplace
  • Contacte
28 gen. 23
La Revista de Foment
Creant connexions creant oprotunitats
No Result
Veure tots els resultats
La Revista de Foment
  • Nosaltres
    • Benvinguda del President de Foment
    • Benvinguda de la Presidenta de Fepime
    • Entrevista al responsable de l’Àrea de Negoci de Foment
  • Actualitat
    • Socis
    • Organitzacions
    • Opinió
  • Marketplace
  • Contacte
No Result
Veure tots els resultats
La Revista de Foment
No Result
Veure tots els resultats

David Baró: “Si et compren, és perquè agrades”

21/01/2021
Temps estimat:1 min read
A A

El mentalista David Baró protagonitza la conferència “El venedor hipnòtic” organitzada per l’Associació d’Empresaris de les Terres de l’Ebre. 

La conferència organitzada per l’AECE, va tenir lloc el dijous 15 de març. Sota el títol “El venedor hipnòtic”. David Baró anava explicant com intentar entrar a la ment del client, amb l’objectiu de persuadir-lo.

Tècniques de memorització externa, patrons hipnòtics o la comunicació inconscient van ser algunes de les exposicions fetes, amb la intencionalitat de que el venedor pugui aconseguir una millor qualitat de les visites, i intentar persuadir al client. “Si no ens guanyem la confiança del client, no aconseguirem la venda”.

David Baró, participa activament amb diferents mitjans de comunicació, imparteix classes de motivació i recentment ha estat nomenat delegat de la Societat Internacional d’Hipnosi Clínica a Sabadell. També ha inaugurat un consulta privada amb teràpies.

La presentació de la conferència va anar a càrrec del president de l’AECE, Daniel Cortijo, que va remarcar la importància que tenen els venedors per a les empreses, y que gaire bé han de ser experts en psicologia. El venedor o venedora, sovint s’hauria de posar en lloc del client, per saber que pensen els clients de nosaltres o del nostre producte.

Cortijo, també va fer broma amb David, recordant-li com s’ho va fer l’any 2014 per encertar el número de la Grossa de Cap d’Any.

Tags: AECEAssociació d’Empresaris de les Comarques de l’Ebre (AECE)David BaróDestacatOrganitzacions
Notícia anterior

Els nous reptes en eficiència energètica i la realitat de l’economia circular, a debat

Següent notícia

María Helena de Felipe, nueva presidenta del comité de seguimiento UE-Euromed en el Grupo de Empleadores del CESE

También te puede interesar

Foment del Treball i FAGEM aposten per augmentar el pes industrial del Maresme del 15% al 25%
Organitzacions

Foment del Treball i FAGEM aposten per augmentar el pes industrial del Maresme del 15% al 25%

21/10/2022
Junta Estètica
Noticies

Sílvia Giralt, nova presidenta del Gremi Artesà d’Estètica i Bellesa de Catalunya

12/09/2022
El Berguedà inicia la 22a edició de la campanya de la Cuina del Bolet. L’Associació d’Hostaleria i Turisme del Berguedà i l’Agència de Desenvolupament del Berguedà impulsen, a les portes de l’inici de la tardor, una nova oportunitat per descobrir, a taula, el producte estrella de la comarca el bolet.
Noticies

13 restaurants participen a la campanya de la Cuina del Bolet del Berguedà l’any de la represa

12/09/2022
Fira simillor 2021.07
Noticies

Les empreses reserven espais a la fira ‘Sí, i millor’ per contractar treballadors amb discapacitat

12/09/2022
CaixaBank conveni
Noticies

CaixaBank i la Federació Empresarial del Gran Penedès renoven la seva col·laboració

27/07/2022
Renovació conveni Ajuntament Igualada i UEA juliol 2022
Noticies

L’Ajuntament d’Igualada i la Unió Empresarial de l’Anoia renoven l’acord de col·laboració

25/07/2022

El més llegit d'avui

  • Clara Nafría (Woopdo): “Hem desenvolupat una eina social que fomenta les relacions presencials i positives”

    Clara Nafría (Woopdo): “Hem desenvolupat una eina social que fomenta les relacions presencials i positives”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Angela Jordana (WHI-Institute): “MyMdA es una aplicación móvil que protege la salud y bienestar mental de los adolescentes”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • María Alejandra Ortega (Vitala Technologies): “Combinando MRI-Hiperpolarizado y Órganos-en-un-chip analizamos de manera no-destructiva, in situ, en tiempo real y con una sensibilidad molecular sin precedentes”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Albert Merigó: “El que diferencia Atlantida Travel de la resta d’agències és el servei personalitzat per a cada empresa destinant un gestor únic”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Lucía Orden: “TraceDat sorgeix de la necessitat de tenir accés a les dades reals i actualitzades que donen seguretat a les relacions comercials”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Marketplace Avantatges i descomptes Fes créixer el teu negoci Formació​ COVID-19 Prevenció de riscos laborals
  • Condicions d’ús
  • Privadesa
  • Política de galetes

© 2020 Foment del Treball

No Result
Veure tots els resultats
  • Nosaltres
    • Benvinguda del President de Foment
    • Benvinguda de la Presidenta de Fepime
    • Entrevista al responsable de l’Àrea de Negoci de Foment
  • Actualitat
    • Socis
    • Organitzacions
    • Opinió
  • Marketplace
  • Contacte

© 2020 Foment del Treball

Manage Cookie Consent
Aquesta web utilitza galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}