• Nosaltres
    • Benvinguda del President de Foment
    • Benvinguda de la Presidenta de Fepime
    • Entrevista al responsable de l’Àrea de Negoci de Foment
  • Actualitat
    • Socis
    • Organitzacions
    • Opinió
  • Marketplace
  • Contacte
20 març 23
La Revista de Foment
Creant connexions creant oprotunitats
No Result
Veure tots els resultats
La Revista de Foment
  • Nosaltres
    • Benvinguda del President de Foment
    • Benvinguda de la Presidenta de Fepime
    • Entrevista al responsable de l’Àrea de Negoci de Foment
  • Actualitat
    • Socis
    • Organitzacions
    • Opinió
  • Marketplace
  • Contacte
No Result
Veure tots els resultats
La Revista de Foment
No Result
Veure tots els resultats

Fepime es reuneix amb Raül Blanco i Jordi Puigneró

21/11/2018
Temps estimat:2 mins read
A A

La presidenta de Fepime Catalunya, Maria Helena de Felipe s’ha reunit amb Secretari General d’Indústria i de la Petita i Mitjana Empresa del Govern d’Espanya i amb el conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública del Govern de la Generalitat de Catalunya.

Maria Helena de Felipe, presidenta de Fepime Catalunya, continua les trobades amb diferents perfils polítics per posar de manifest les necessitats de les pimes catalanes. En aquest context, s’ha reunit amb el Secretari General d’Indústria i de la Petita i Mitjana Empresa del Govern d’Espanya, Raül Blanco i també amb el conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública del Govern de la Generalitat de Catalunya, Jordi Puigneró.

Durant les trobades, Maria Helena de Felipe ha exposat les principals conclusions obtingudes arran de la celebració del 3r Congrés de la Micro, Petita i Mitjana empresa de Catalunya 2018 que la patronal ha celebrat per tot el territori català durant aquest any. Entre elles, la necessària transformació digital que necessiten les petites i mitjanes empreses per adaptar-se a la revolució 4.0.

Les reunions amb Blanco i Puigneró també han servit per posar damunt la taula altres temes de relleu com la dificultat que tenen les pimes per incorporar personal qualificat i la necessitat de reformular l’actual sistema de Formació Professional per atraure a més talent jove.

Tanmateix, Fepime Catalunya ha demanat la col·laboració de Blanco i Puigneró en dos temes clau. D’una banda, per la realització de campanyes de sensibilització i conscienciació sobre la necessitat i urgència amb les quals s’ha d’abordar la transformació digital en tots els àmbits. De l’altra,  la patronal de les pimes catalanes també ha exposat la necessitat de crear oficines de consultoria per afavorir la digitalització de les micro i petites empreses, apostant per impulsar aquesta figura que ajudaria a explicar els beneficis de la digitalització aplicats a cada negoci, a la selecció dels proveïdors, a la implementació i a la gestió del canvi. La creació d’aquestes oficines ajudarà a les pimes a tenir un lloc al que adreçar-se, trobant en les organitzacions empresarials l’interlocutor més idoni.

Tags: Destacat
Notícia anterior

Victor Küppers: ¿Para qué sirven las conferencias motivacionales en tu empresa?

Següent notícia

La presidenta de Fepime Catalunya vuelve a formar parte de la junta de CEOE con la elección de Antonio Garamendi

También te puede interesar

Implantar noves indústries per retenir el talent jove a les terres de l’Ebre, una de les prioritats de l’AECE
FEPIME Catalunya

Implantar noves indústries per retenir el talent jove a les terres de l’Ebre, una de les prioritats de l’AECE

14/04/2021
Foment del Treball i Pimec demanen mantenir les eleccions al Parlament de Catalunya el 14 de febrer
FEPIME Catalunya

Foment del Treball i Pimec demanen mantenir les eleccions al Parlament de Catalunya el 14 de febrer

21/01/2021
FEPIME Catalunya

Es presenta la “Guía sobre Mercados Cotizados para pymes” per ajudar les pimes a aconseguir alternatives de finançament

11/12/2020
FEPIME Catalunya

El 35,3% de les empreses catalanes accelera la seva transformació digital en plena pandèmia

24/11/2020
FEPIME Catalunya

Ponencia de Maria Helena de Felipe en el Congreso de los Diputados sobre las consecuencias derivadas del Brexit

21/10/2020
FEPIME Catalunya

Fepime y Fundación Mapfre, comprometidos con los autónomos, las pymes y el empleo

13/10/2020

El més llegit d'avui

  • Francesc Escánez (Atlantida Travel): “Estem observant cada cop més que el luxe i la sostenibilitat es donen la mà a l’hora de viatjar”

    Francesc Escánez (Atlantida Travel): “Estem observant cada cop més que el luxe i la sostenibilitat es donen la mà a l’hora de viatjar”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Clara Nafría (Woopdo): “Hem desenvolupat una eina social que fomenta les relacions presencials i positives”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Laura García: “SialSIG es una consultora en datos con una componente geográfica para ayudar a las empresas a sacar el potencial de sus datos”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Foment Formació posa en marxa el programa Projecta’t, un servei d’orientació per a persones treballadores

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Com implementar la Medicina Personalitzada: l’exemple de la trombosi en pacients oncològics

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Marketplace Avantatges i descomptes Fes créixer el teu negoci Formació​ COVID-19 Prevenció de riscos laborals
  • Condicions d’ús
  • Privadesa
  • Política de galetes

© 2020 Foment del Treball

No Result
Veure tots els resultats
  • Nosaltres
    • Benvinguda del President de Foment
    • Benvinguda de la Presidenta de Fepime
    • Entrevista al responsable de l’Àrea de Negoci de Foment
  • Actualitat
    • Socis
    • Organitzacions
    • Opinió
  • Marketplace
  • Contacte

© 2020 Foment del Treball

Manage Cookie Consent
Aquesta web utilitza galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}