En un món laboral en constant evolució i cada vegada més competitiu, és essencial que les empreses es mantinguin a l’avantguarda per atraure, fidelitzar i desenvolupar el talent més prometedor de la Generació Z, una generació de nadius digitals que desafia les estratègies tradicionals de recursos humans. Us convidem a descobrir com construir una marca empleadora sòlida pot influir en la percepció i l’atracció de talent a partir de tendències, millors pràctiques i el diàleg amb experts de diferents organitzacions multinacionals.
La jornada, que tindrá lloc el proper 18 d’octubre de 9.30h a 14.30h a la seu de Foment del Treball, está organitzada per Both. People & Comms. amb la col·laboració de Foment del Treball, Equipos&Talento i Aedipa Catalunya.
PROGRAMA:
Les Claus de la Generació Z
- Presentació de Cristina Salvador
- Taula rodona amb diàleg de:
- HP. Emili Serra. Responsable de Comunicació de Persones
- PepsiCo. Albert Raich. Director de Comunicació Interna
- Tous. Laura Valldevilaramo. Directora de Persones i Cultura organitzacional
La Diversitat i Inclusió com a palanca d’atracció de talent
- Presentació d’Eva Blanco
- Taula rodona amb diàleg de:
- Sanofi. Heidi Van De Woestyne. Directora de Persones
- SEAT | CUPRA. Benjamin Heller. Director de Diversitat i Inclusió
Propòsit i Sostenibilitat per impulsar l’engagement
- Presentació de Marcela Ospina
- Taula rodona amb diàleg de:
- Unilever. Ana Palencia. Directora de Comunicació i Sostenibilitat
- BASF. Xavier Ribera. Director de Comunicació, Relacions Institucionals i Sostenibilitat
- Ordesa. Natalia Arizcuren. Directora de Persones i Sostenibilitat
L’Employer Branding. Estratègies i accions per connectar amb la GenZ
- Presentació Diana Puig
- Taula rodona amb diàleg de:
- GAES. Laia Barrado. Responsable de Talent
- Mango. David Payeras. Director de Persones
- Port Aventura World. Albert Sanantón. Director de Persones i Cultura organitzacional